MM-kilpailut lähestyy

3 days out


Nyt on enään kolme yötä siihen kun lähdemme aamulla aikaisin Helsingin lentokentältä kohti Puolan Bialystokia ja IFBB:n 2016 MM-kilpailuja. MM-kisareissu ei ole minulle ensimmäinen, mutta nyt olen ensimmäistä kertaa kilpailijana. Viime vuonna olin huoltajana Budabestin MM-kilpailuissa. Jotain kokemusta siis kisareissuista on jo tullut ja lähdenkin matkaan rauhallisin mutta odottavaisin mielin. Näillä ulkomaan kisareissuilla olen tottunut jo siihen että kaikkeen saa varautua, aikataulut ja järjestelyt eivät esimerkiksi toimi läheskään yhtä hyvin kuin Suomen kilpailuissa. Huomasin juuri, että aikataulut oli julkaistu ja minun kisat olisi sunnuntaina.


Nämä viisi viikkoa SM-kilpailujen jälkeen on mennyt kyllä tosi nopeasti. Yhden viikon pidin ensin vähän rennompaa, sitten kolme kovaa treeniviikkoa ja viimeinen viikko vimeistelyä. Kunto on vähän kiristynyt vaikka olen syönyt tässä välissä lähes kaksi kertaa enemmän kuin ennen SM-kilpailuja ja aerobiset olen jättänyt melkein kokonaan pois. Olen ainoastaan käynyt Hypoxissa. Salitreenejä olen tehnyt 4-5 viikossa ja niissä on riittänyt nyt huomattavasti paremmin virtaa koko ajan. Kaikki vaikuttaa siis kunnon suhteen oikein hyvältä. Asennot olen treenannut melkein uusiksi, varsinkin etu- ja taka-asennon olen muuttanut kokonaan.


Mikä olisi mun tavoite ensimmäisissä MM-kilpailuissa? Kaikki ovat kysyneet tätä ja oikeastaan en osaa arvioida oikein etukäteen tasoa. Olen nähnyt MM-kilpailut ja viime EM-kilpailut paikanpäältä. Olen ollut myös Suomessa itse kansainvälisissä kilpailuissa kolme kertaa. Nicole Wilkins- kilpailuissa olen sijoittunut 2. ja 7. sijoille ja Ben Weider Cupissa nyt viimeksi 5. sijalle. Uskon että mulla olisi mahdollisuudet varmasti finaaliin ja jos kaikki menee hyvin nappiin niin jopa mitaleille. Viimeisellä viikollakin voi vielä tapahtua vaikka mitä. Teen varmasti ainakin parhaan kilpailusuoritukseni ja keskityn kilpailuihin nyt täysillä nämä viimeiset päivät. Vielä ei ole tullut jännitystä vaan olen enemmänkin tosi innoissani.



Töiden puolesta on pitänyt aika kiirettä tässä välissä, nimittäin aina syksyllä ja kilpailujen myötä tulee paljon uusia asiakkaita. Jonkin verran voisi vielä mahtua, varsinkin nyt kilpailujen jälkeen jää taas enemmän aikaa asiakkaille. Teen ohjauksia Tampereella Wolfilla ja Helsingissä Voimalaitoksella. Lisätietoja valmennuspalveluistani näet nettisivuilta: www.caroliinakinnarinen.com   Olen myös Easyfitin Personal Trainerina Kangasalla ja siellä hinnat ja systeemit menevät sitten keskuksen mukaan.



Tällä viikolla siis viimeistelen kuntoa vielä kilpailua varten. Ensin on vähän kropan tyhjennystä ja sen jälkeen tankkausta. Treenit on loppua kohden kevyempiä että neste saadaan paremmin liikkeelle. Seuraavista kilpailuista en osaa vielä sanoa. Menen aina yksi kilpailu kerrallaan ja katson sitten mikä on lopputulos ja fiilis. Välillä täytyy pitää kilpailuista taukoa ja levätä sekä palautua että jaksaa taas parantaa seuraaviin kilpailuihin.

Voitte seurata mun kisavalmistautumista ja viikonlopun kilpailuja paremmin mun Facebook- sivuilta: CAROLIINA KINNARINEN , Instagramista: caroliinakinnarinen ja Snapchatistä: caroliina.k

Kivaa viikon jatkoa kaikille! :)

-Caroliina




Kommentit

Suositut tekstit