Alkuhetkeni yrittäjänä: Matka 13 vuotta taaksepäin

"Ota riski! Koko elämä on riskiä. Ihminen, joka menee pisimmälle on usein se, joka uskaltaa tehdä ja kokeilla rajojaan. Varman päälle kulkeva vene ei koskaan pääse etäälle rannalta." Dale Carnegie


Tervehdys kaikille yrittäjyydestä ja liiketoiminnan perustamisesta kiinnostuneille! Tänään haluan kertoa teille tarinan yritykseni alkuvaiheista, jotka saivat alkunsa jo 13 vuotta sitten asiakkaiden pyynnöstä. Kaikki alkoi promootio- ja markkinointitöistä, kun päätin perustaa oman toiminimen vastatakseni kasvaneeseen kysyntään.

Team Golden Fitness



Vuonna 2012, kahden vuoden kuluttua toiminimen perustamisesta, päätimme yhtökumppanini kanssa ottaa askeleen eteenpäin ja perustimme osakeyhtiön. Tämä päätös tuli suurempien projektien ja laajempien markkinointi- ja promootiokampanjoiden myötä, joita toteutimme ympäri Suomen. Samalla laajensimme tiimiämme rekrytoimalla yli 40 keikkatyöntekijää.

Samoihin aikoihin päätin laajentaa yrittäjyyttäni myös personal trainerina, aloittaen valmennustoiminnan yrittäjänä. Aikaisemmin olin valmentanut jo urheiluseurassa ja kuntosaleilla. Vuonna 2014 perustin myös oman kilpailutiimin Team Golden Fitnessin fitness-urheilijoille, syventyen entistä enemmän liikunta-alan monipuolisuuteen.

Vuodesta 2020 lähtien olen vienyt osaamistani uuteen suuntaan, keskittyen päivätöissäni kasvattamaan muita hyvinvointi- ja liikunta-alan yrityksiä. Tämä vaihe on ollut antoisa, ja olen saanut tilaisuuden jakaa kokemustani ja osaamistani laajemmin liikunta-alan ammattilaisten kanssa.

Nämä 13 vuotta ovat olleet täynnä oppimista, kasvua ja intohimoa alaa kohtaan. Jokainen vaihe on antanut minulle arvokasta oppia, ja olen kiitollinen kaikesta saamastani tuesta ja mahdollisuuksista. Yrittäjyyden polku on monivaiheinen, mutta tässä matkan varrella olen huomannut, että intohimo liikunta-alaa kohtaan on ohjannut minua kohti uusia mahdollisuuksia. Yritystoiminnan monipuolisuus, niin markkinoinnissa kuin valmennuksessakin, on opettanut minulle arvokkaita taitoja, joita voin nyt jakaa eteenpäin.

Näinä vuosina olen myös saanut olla osa monien ihmisten matkaa kohti terveellisempää ja tasapainoisempaa elämää. Asiakkaiden onnistumiset ja tyytyväisyys ovat olleet suurin motivaationi, ja tämä onkin se voima, joka ohjaa minua eteenpäin joka päivä.

Tulevaisuudessa tavoitteeni on yhä vahvistaa liikunta- ja hyvinvointi- alan yrityksiä kohti menestystä. Haluan olla mukana luomassa alan ammattilaisille mahdollisuuden saavuttaa omat tavoitteensa ja kasvattaa liiketoimintaansa kestävällä tavalla.

Blogiani seuraamalla saat kurkistuksen yrittäjän arkeeni, liikunta- ja hyvinvointi- alan trendeihin sekä käytännön vinkkejä yritystoiminnan kasvattamiseen. Toivon, että voit ottaa näistä tarinoista ja oivalluksista inspiraatiota omalle polullesi, olitpa sitten jo yrittäjä tai vasta unelmoimassa omasta liiketoiminnasta.

Kiitos, että olet mukana matkallani! Tule mukaan rakentamaan terveellisempää ja menestyksekkäämpää tulevaisuutta yhdessä.

<3 Caroliina Kinnarinen



Lue myös:





Kommentit

Suositut tekstit